چسب گرانول هکتور

HECTOR

ایــن محـصـول برای دستگاه‌های نوار لبه چسبان اســتفاده می‌شــود. دمای ذوب چـسب هکـتـور 180-200 درجــه مــی‌بــاشد و 240-270 مـتــر در هر کـیلـوگرم کار را مــی‌تواند بزند. یکنواختی ترکیب و خــلوص و کیفیـت و کاهش هــزینـه های تولیـد و مقاومت در بــرابــر دمــا از مـزایای این چسـب می‌باشد.

برند: Hector, هکتور

ساخت کشور: ترکیه

تعداد در کارتن: 1 عدد

وزن/حجم: 25kg

قیمت محصول 1,251,338 ریال
وضعیت موجودی: ناموجود در انبار

ناموجود

چسب گرانول هکتور نوعی چسب گرما ذوب است که به صورت دانه‌های گلوله‌ای جامد تولید می‌شود. این چسب در دمای بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ درجه ذوب می‌شود اما در عین حال ویژگی‌های شیمیایی خود را حفظ می‌کند. این محصول کاملا با محیط زیست سازگار است و برای استفاده در دستگاه لبه چسبان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

کاربرد چسب گرانول هکتور

این چسب برای موارد صنعتی متعددی از جمله موارد زیر قابل استفاده است:

  • لبه زدن MDF و نئوپان
  • تولید مبلمان
  • چسباندن نوارهای PVC
  • پوشش لبه تخته سه لایه
  • صنایع خودروسازی و قطعه سازی
  • اتصال محصولات پلی استر

 

مشخصات چسب گرانول هکتور

این چسب در بسته‌بندی ۲۵ کیلوگرمی تولید می‌شود. هر کیلوگرم از چسب گرانول دور بالا هکتور برای استفاده در ۲۴۰ تا ۲۷۰ متر کافی است. برند هکتور تولید کشور ترکیه است. رنگ آن شفاف و ترکیب آن کاملا یکنواخت است.

 

مزایای استفاده از چسب گرانول هکتور چیست؟

از مهمترین ویژگی‌های این چسب که باعث می‌شود انتخاب مناسبی برای صنایع باشد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- عملکرد سریع

عملکرد سریع یکی از ویژگی‌های اصلی چسب گرانول هکتور است. زمان عملیات چسب هکتور به طور کلی حدود 15 ثانیه طول می‌کشد که بسته به دستگاه و نوع استفاده می‌تواند تا ۵ ثانیه نیز کاهش یابد.

2- مقاومت در برابر دما

چسب‌های گرما ذوب به دما حساس هستند. وقتی دما به حد معینی می‌رسد چسب شروع به نرم شدن می کند. در دماهای پایین‌تر از آن چسب از خود مقاومت نشان می‌دهد. گرانول هکتور دور بالا دمای ذوب بسیار بالایی دارد و این باعث می‌شود که در برابر حرارت و دمای بالا مقاومت بسیار خوبی داشته باشد.

3- کیفیت و ماندگاری

برند هکتور (Hector) از بهترین برندهای تولیدکننده چسب می باشد  که کیفیت و ماندگاری بالایی از خود نشان می‌دهند. چسب گرانول هکتور انعطاف بسیار بالایی دارد و در برابر رطوبت و هوا نیز مقاوم است.

4- عدم رسوب‌گذاری

چسب‌های بی‌کیفیت باعث رسوب‌گذاری در دستگاه لبه چسبان می‌شوند. این باعث می‌شود عملکرد دستگاه کاهش یابد و عمر آن کوتاه‌تر شود. یکی از ویژگی‌های خوب چسب گرانول هکتور این است که هیچ‌گونه رسوب‌گذاری در دستگاه لبه چسبان نخواهد داشت.

 

بهترین چسب گرانول چیست؟

 

انتخاب چسب گرانول باید متناسب با نیازهای شما صورت گیرد. ممکن است محدوده دمایی یک چسب باکیفیت، برای کار شما مناسب نباشد؛ یا اینکه قابلیت استفاده در دستگاه شما را نداشته باشد. بنابراین در قدم اول باید ویژگی‌های چسب مورد نیاز خود را بشناسید. به طور کلی اگر می‌خواهید یک محصول باکیفیت تهیه کنید که در عین حال از اصالت آن مطمئن باشید ما به شما خرید چسب گرانول هکتور را توصیه می‌کنیم.

 

 

خرید چسب گرانول هکتور

انتخاب برند هکتور یکی از مطمئن‌ترین گزینه‌هایی است که می‌توانید برای خرید انواع چسب ساختمانی و صنعتی داشته باشید. چنانچه قصد خرید هرگونه چسب را دارید می‌تواند با ما تماس بگیرید. مجموعه سپید آرنگ ایرانیان نوین واردکننده انحصاری برندهای ترکیه‌ای هکتور (Hector) و لازیو (Lazio) است. با خرید از سپیدار آرنگ می‌توانید از اصالت و کیفیت کالا اطمینان داشته باشید. این محصولات قابل عرضه به صورت تکی و عمده هستند.

برند

Hector, هکتور

ساخت کشور

ترکیه

تعداد در کارتن

1 عدد

وزن/حجم

25kg

2 نظرات برای "چسب گرانول هکتور"

  1. محمد قربانی گفت:

    سلام
    من قبلا ازتون چسب گرانول هکتور خریدم. بسیار خوب بود و واقعا تفاوت و کیفیت بالا رو داشتم. مرسی

    1. درود به شما همراه گرامی
      سپاس از همراهی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 13 =