چسب پلی اورتان [نمایندگی فروش + خرید اینترنتی] سپید آرنگ اولین وارد کننده چسب ترکیه ای

چسب پلی اورتان

درزگیری یکی از مهم‌ترین کاربردهای چسب‌هاست. محصولات مختلفی برای این کار طراحی شده‌اند و چسب پلی اورتان یکی از آن‌هاست. البته چسب‌های درزگیر معمولا کاربردهای دیگری چون عایق کردن و ایزولاسیون هم دارند. این چسب‌ها قابلیت بالایی در پیشگیری از هدررفت گرمایشی دارند و همچنین مانع از ورود گرد و غبار به محیط می‌شود.

چسب پلی اورتان چیست؟

چسب پلی اورتان بر پایه ماده‌ای شیمیایی به همین نام است که برای درزگیری و چسباندن سطوح مختلف به کار می‌رود. انعطاف بالای این چسب‌ها، آن‌ها را برای پر کردن کامل انواع درزها و پر کردن کامل حفره‌ها کاربردی کرده است.
قابلیت چسبندگی چسب‌های پلی اورتان از دیگر مزیت‌های این محصولات است. انواع سطوح از جنس سنگ، فلز، mdf، چوب، نئوپان و… را می‌توان با استفاده از این چسب‌ها چسباند. این قابلیت باعث می‌شود چسب‌های پلی اورتان برای مصارف مختلف صنعتی کاربرد داشته باشند.
چسب‌ پلی اورتان قابلیت سمباده کشیدن و رنگ‌پذیری هم دارد؛ بنابراین اگر هنگام درزگیری می‌خواهید ظاهر سطح تحت تأثیر قرار نگیرد، بهتر است از این چسب‌ها استفاده کنید و بعد از خشک شدن، آن را با سمباده کشیدن و رنگ کردن با سطح هماهنگ کنید. علاوه بر آن، چسب‌های پلی اورتان در رنگ‌های مختلفی چون سفید، مشکی و خاکستری تولید می‌شوند. با انتخاب رنگ مناسب، هماهنگی نسبی بین سطح مورد نظر و چسب ایجاد می‌کنید. به عنوان مثال چسب پلی اورتان مشکی می‌تواند برای سطوحی فلزی، سنگ یا سرامیک‌های تیره مناسب باشد.

انواع چسب پلی اورتان

انواع چسب پلی اورتان

چسب‌های پلی اورتان در انواع مختلفی تولید می‌شوند و هر کدام از آن‌ها در موقعیت‌های منحصر به فردی کاربرد دارند که عبارتند از:

  • اسپری فوم پلی اورتان
  • چسب پلی اورتان سوسیسی
  • پلی اورتان کارتریجی

در ادامه انواع این نوع چسب را نام برده‌ایم و درباره کاربردهایشان توضیح می‌دهیم.

اسپری فوم پلی اورتان

این چسب‌ها برای عایق کردن فضاهای مختلف به کار می‌روند، شما می‌توانید محتویات داخل اسپری را روی سطح اسپری کنید و تمام آن را با چسب بپوشانید.

چسب پلی اورتان سوسیسی

این چسب‌ها تک جزئی هستند و برای درزگیری به کار می‌روند. این محصول در درزگیری و چسباندن قطعات متحرک مانند قطعات ماشین‌های صنعتی و خودروها کاربرد دارد. یکی از متداول‌ترین کاربردهای چسب سوسیسی چسباندن شیشه خودرو است، به همین دلیل بسیاری از افراد این محصول را با نام چسب شیشه خودرو هم می‌شناسند.

پلی اورتان کارتریجی

موارد استفاده از این چسب شباهت‌های بسیاری با پلی اورتان سوسیسی دارد. انواع سطوح را می‌توان با استفاده از این محصول چسباند. آب‌بندی، درزگیری نمای ساختمان، عایق کردن پنل‌های فلزی و… از جمله کاربردهای این محصول است.

قیمت چسب سوسیسی پلی اورتان

قیمت چسب پلی اورتان به فاکتورهای مختلفی چون رنگ، حجم، نوع، برند چسب و فاکتورهای این‌چنینی بستگی دارد. به طور کلی می‌توان گفت این چسب جزو درزگیرهایی است که قیمت مناسب و دوام زیادی دارد و به همین دلیل افراد بسیاری با حوزه‌های کاری مختلف صنعتی و خانگی از آن استفاده می‌کنند.
قیمت چسب سوسیسی پلی اورتان

قیمت چسب سوسیسی پلی اورتان که توسط برندهای ناشناخته تولید می‌شود، نسبت به سایر چسب‌های موجود در بازار کم‌تر است. این محصولات کیفیت چندانی ندارند و اگر از آن‌ها استفاده کنید، باید در بازه‌های زمانی کوتاه مدت دوباره درزگیری انجام دهید. این در حالی است که استفاده از این چسب تولید شده توسط یک برند معتبر برای مدت زمانی طولانی درز را می‌پوشاند و در صورتی که شرایط مناسب باشد، دیگر نیازی به تمدید نخواهد داشت.

خرید اینترنتی چسب پلی اورتان

نمایندگی فروش چسب پلی اورتان بهترین مرکز برای خرید این محصولات است؛ زیرا شما از کیفیت و اصالت محصولات اطمینان دارید و همچنین می‌توانید چسب مورد نظر خود را با قیمت مناسب‌تر خریداری کنید. نمایندگی فروش چسب پلی اورتان محصولات را به صورت مستقیم عرضه می‌کند و مشتریان هزینه واسطه پرداخت نخواهند کرد.

مجموعه سپید آرنگ نمایندگی مستقیم محصولات لازیو است. چسب لازیو در ترکیه فعالیت می‌کند و محصولات آن جزو بهترین‌های بازار ایران محسوب می‌شوند. لازیو انتخاب صنعتگرانی است که روزانه از چسب‌های مختلف استفاده می‌کنند. مجموعه سپید آرنگ برای حمایت از مشتریان خود امکان خرید اینترنتی و ارسال محصولات به تمام نقاط ایران را فراهم کرده است، شما می‌توانید محصولات مورد نظر خود را بدون پرداخت هزینه ارسال در مقصد مورد نظر تحویل بگیرید.