چسب سیلیکون سفید لازیو

UNIVERSAL SILICONE

چسب سیلیکون سفید (درزگــیر سیلیکونی تک جزئی) با سیستم خشک شدن اسیدی که قدرت چسبندگی بسیار خوبی به مصالح ساختمانی رایـج، شیشه و ســطوح نا متخلخل دارد و در دراز مدت ترک نمیخورد و تغییر رنـــگ نمی‌دهــد، در مــقابل بسیـاری از مواد شیمیایی، مواد شوینده و پاک کننده مقاوم و در تمــام فصول سال قابل استفاده می‌بــاشد. پس از خشک شدن خــاصیت ارتجاعی خود را برای هــمیشه حفــــظ و بوی سرکه ضعیفی نیز دارد.

برند: Lazio, لازیو

ساخت کشور: ترکیه

تعداد در کارتن: 24 عدد + گان

وزن/حجم: 280ml - 280gr

قیمت محصول 990,000 ریال
وضعیت موجودی: موجود در انبار

چسب سیلیکون سفید متشکل از مواد شیمیایی آلی و ساخته شده بر پایه پلیمر می باشد و در نتیجه جنسی مانند ژله دارند. چسب سیلیکون سفید رنگ از مقاومت بالایی در چسبندگی بین سطوح برخوردار است و این امر سبب تمایز آن از دیگر محصولات مشابه در بازار می شود.

درزگــیر سیلیکونی تک جزئی با سیستم خشک شدن اسیدی که قدرت چسبندگی بسیار خوبی به مصالح ساختمانی رایـج، شیشه و ســطوح نا متخلخل دارد و در دراز مدت ترک نمیخورد و تغییر رنـــگ نمی‌دهــد، در مــقابل بسیـاری از مواد شیمیایی، مواد شوینده و پاک کننده مقاوم و در تمــام فصول سال قابل استفاده می‌بــاشد. پس از خشک شدن خــاصیت ارتجاعی خود را برای هــمیشه حفــــظ و بوی سرکه ضعیفی نیز دارد.

 

مشخصات چسب سیلیکون سفید لازیو

 

  • برند: لازیو / LAZIO
  • ساخت کشور: ترکیه
  • تعداد در کارتن: ۲۴ عدد + گان
  • وزن/حجم: ۲۸۰ml – 280gr

 

چسب سیلیکون سفید Lazio

یکی از کاربردی ترین چسب های سیلیکونی، در اتاق های عمل و دیگر مکان های به اصطلاح اتاق تمیز، چسب سیلیکون سفید آنتی باکتریال می باشد. چسب سیلیکون سفید آنتی باکتریال برای پوشش و عایق بندی  درز ها، پنل ها و نیز سرامیک ها عملکرد بسزایی دارد و توسط افراد متخصص انجام می گیرد. همچنین به دلیل خاصیت ضدباکتری که دارد، قابلیت استفاده در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام را نیز داشته و از ایجاد قارچ و میکروب جلوگیری می کند.

 

مزایای چسب سیلیکون سفید لازیو

 

  • مقاوم در مقابل نفوذ رطوبت و آب
  • مقاومت لازم در مقابل گرما و حرارت زیاد
  • مقاومت کافی در مقابل اشعه ماورای بنفش
  • مقاومت لازم در مناطق گرمسیر و سردسیر و شرایط آب و هوایی مختلف
  • عایق در مقابل صدا

 

کاربردهای اصلی چسب سیلیکون سفید لازیو

 

  • عایق بندی محصولات و قطعات الکترونیکی
  • عایق بندی آکواریوم
  • چسباندن و عایق کاری شیشه های دو جداره
  • عایق کاری سینک ظرفشویی
  • پوشاندن فضای خالی بین سطوح مختلف
  • درزگیری وان حمام
  • عایق کاری روشویی

 

نکته: پس از استفاده از چسب سیلیکونی سفید، خط سفید رنگی به جا می ماند و به همین خاطر این محصول انتخاب مناسبی برای درزگیری بین کاشی ها، قسمت های مختلف سرویس بهداشتی، توالت فرنگی و … می باشد.

 

نحوه استفاده از چسب سیلیکون سفید لازیو

پیش از شروع به انجام کار، سطح مورد نظر را کاملا تمیز و سپس خشک نمایید. پس از ریختن چسب در محل مورد نظر، به کمک وسیله ای مانند گیره، دو سطح را به یکدیگر فشار دهید و حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه صبر کنید تا چسب سیلیکون سفید کاملا خشک شود.

 

نکات مهم هنگام مصرف چسب سیلیکون سفید لازیو

استفاده از دستکش در هنگام کار با چسب سیلیکون سفید لازیو، امری ضروری است و مانع ایجاد حساسیت پوستی می شود، همچنین برای اطمینان خاطر، آن را به دور از دسترس کودکان قرار دهید و در صورت تماس چسب سیلیون سفید با پوست، سریعا محل موردنظر را با آب سرد و صابون بشویید و پیش از بروز مشکلی به پزشک مراجعه نمایید.

 

نگهداری از چسب سیلیکون سفید لازیو

برای حفظ کیفیت چسب سیلیکونی سفید، پیشنهاد می شود که آن ها را در دمای حدودی ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری نمایید، چرا که دمای بیشتر یا کمتر از این مقدار ممکن است باعث کاهش کیفیت چسب سیلیکون سفید شود.

 

نحوه تشخیص چسب سیلیکونی سفید مناسب

محصول تهیه شده باید توان لازم جهت عملکرد در دمای 75 الی 200 درجه سانتی گراد را داشته چرا که در غیر اینصورت عملکرد و کیفیت مورد نیاز هود را از محصول خریداری شده دریافت نخواهید کرد، چرا که چسب سیلیکون حرارتی سفید نامرغوب پس از گذشت مدت زمان کوتاهی خاصیت خود را از دست داده و چسبندگی آن موقتی خواهد بود. در نهایت این امر موجب آسیب زدن به سطوح و قطعاتی می شود که توسط این ماده عایق بندی و پوشیده شده اند.

 

قیمت چسب سیلیکون سفید لازیو

به دلیل نوسانات موجود در بازار و تغییر قیمت لحظه ای چسب سیلیکون حرارتی سفید، بهترین و سریع ترین راه ممکن جهت استعلام قیمت روز چسب سیلیکونی سفید، مراجعه به وبسایت سپید آرنگ و اطلاع از قیمت چسب سیلیکون و موجودی محصول مورد نظر می باشد.

 

خرید اینترنتی چسب سیلیکون سفید لازیو

تهیه چسب سیلیکون سفید لازیو اصل و مرغوب، امری مهم است که مجموعه سپید آرنگ ایرانیان نوین امکان تهیه و تشخیص آن را برای مصرف کنندگان و خریداران خود به خوبی فراهم کرده است. تنها کافی است برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با تمامی محصولات می توانید از مشاوره کارشناسان خبره این مجموعه برای قیمت چسب سیلیکون و بهترین خرید بهره‌مند شوید.

برند

Lazio, لازیو

ساخت کشور

ترکیه

تعداد در کارتن

24 عدد + گان

وزن/حجم

280ml – 280gr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 16 =