چسب سیلیکون بی رنگ (شفاف) لازیو

UNIVERSAL SILICONE

چسب سیلیکون بی رنگ (درزگــیر سیلیکونی تک جزئی) با سیستم خشک شدن اسیدی که قدرت چسبندگی بسیار خوبی به مصالح ساختمانی رایـج، شیشه و ســطوح نا متخلخل دارد و در دراز مدت ترک نمی‌خورد و تغییر رنـــگ نمی‌دهــد، در مــقابل بسیـاری از مواد شیمیایی، مواد شوینده و پاک کننده مقاوم و در تمــام فصول سال قابل استفاده می‌بــاشد. پس از خشک شدن خــاصیت ارتجاعی خود را برای هــمیشه حفــــظ و بوی سرکه ضعیفی نیز دارد.

برند: Lazio, لازیو

ساخت کشور: ترکیه

تعداد در کارتن: 24 عدد + گان

وزن/حجم: 280ml - 280gr

قیمت محصول 990,000 ریال
وضعیت موجودی: موجود در انبار

چسب سیلیکون بی رنگ یا همان چسب آکواریوم، از کاربردی ترین چسب ها در صنایع گوناگون می باشد. چسب سیلیکون بی رنگ (چسب سیلیکون شفاف) به دلیل شفاف بودن، گزینه مناسبی برای چسباندن آینه های سرویس بهداشتی، حمام و نیز شیشه های آکواریوم است. چسب های سیلیکون بی رنگ لازیو به دلیل قدرت چسبندگی زیادی که دارند، در برابر نور شدید، گرما و شرایط آب و هوایی مختلف، مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

درزگــیر سیلیکونی تک جزئی با سیستم خشک شدن اسیدی که قدرت چسبندگی بسیار خوبی به مصالح ساختمانی رایـج، شیشه و ســطوح نا متخلخل دارد و در دراز مدت ترک نمیخورد و تغییر رنـــگ نمی‌دهــد، در مــقابل بسیـاری از مواد شیمیایی، مواد شوینده و پاک کننده مقاوم و در تمــام فصول سال قابل استفاده می‌بــاشد. پس از خشک شدن خــاصیت ارتجاعی خود را برای هــمیشه حفــــظ و بوی سرکه ضعیفی نیز دارد.

 

مشخصات چسب سیلیکون بی رنگ لازیو

 

  • برند: لازیو / LAZIO
  • ساخت کشور: ترکیه
  • تعداد در کارتن: ۲۴ عدد + گان
  • وزن/حجم: ۲۸۰ml – 280gr

 

مزایای چسب سیلیکون بی رنگ لازیو

 

  • مقاومت بالا در برابر نور خورشید
  • مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
  • مناسب برای درزگیری سینک ظرفشویی
  • مقاوم در برابر رطوبت و نفوذ آب
  • جلوگیری از به وجود آمدن قارچ در درزها
  • مناسب برای اتصال شیشه ها، کاشی ها، قطعات استیل و آلومینیوم
  • پوشاندن فاصله ها و ترک های عمیق بین سطوح
  • محبوبیت به دلیل نداشتن رنگ و طبیعی بودن محصول

 

نحوه استفاده از چسب سیلیکون شفاف لازیو

  1. هنگام استفاده از چسب سیلیکون بی رنگ باید از ابزار و وسایل مخصوص آن کمک گرفت که عبارتند از: کاردک، پمپ مخصوص چسب، تیغ و پک کارتریج چسب سیلیکون.
  2. در ادامه سطح مورد نظر را تمیز کرده و هرچیزی که باقیمانده مانده باشد را پاک می کنیم تا برای چسب کاری آماده شود، سپس اطراف سطح مذکور را با چسب نواری می پوشانیم تا مانع از کثیف شدن محیط شده و کار با چسب سیلیکون بی رنگ، تمیز انجام شود.
  3. سپس برشی کوچکی در سر کارتریج چسب سیلیکون با استفاده از کاتر یا کارد ایجاد می کنیم تا چسب از آن خارج شود و بعد از اطمینان از خروج چسب، آن را در داخل پمپ قرار می دهیم.
  4. دقت نمایید که تا انتهای کار و در طول چسب کاری، جلوی ریختن چسب را نگیرید تا سطح مورد نظر شما تمام شود، چرا که نتیجه آن یک سطح صاف از چسب خواهد بود.
  5. در نهایت به چسب سیلیکون بی رنگ را با کمک کاردک، شکل دهید و سطح صافی ایجاد کنید و پس از پایان کار، فورا پوشش اطراف را برداشته تا توسط خاصیت چسب ذوب نشود.

 

نکات مهم هنگام مصرف چسب سیلیکون بی رنگ

استفاده از دستکش در هنگام کار با چسب سیلیکون بی رنگ لازیو، امری ضروری است و مانع ایجاد حساسیت پوستی می شود، همچنین برای اطمینان خاطر، آن را به دور از دسترس کودکان قرار دهید و در صورت تماس چسب سیلیکون بی رنگ با پوست، سریعا محل موردنظر را با آب سرد و صابون بشویید و پیش از بروز مشکلی به پزشک مراجعه نمایید.

 

قیمت چسب سیلیکون شفاف لازیو

به دلیل نوسانات موجود در بازار و تغییر قیمت لحظه ای محصولات، بهترین و سریع ترین روش ممکن جهت استعلام قیمت روز چسب سیلیکون بی رنگ لازیو، مراجعه به وبسایت سپید آرنگ می باشد.

 

خرید چسب سیلیکون بی رنگ لازیو

خرید چسب سیلیکون بی رنگ مرغوب و اصل، امری دشوار و مهم است، چرا که مانند هر محصول دیگری امکان دارد نوع تقلبی و بی کیفیت چسب های سیلکون بی رنگ در بازار موجود باشد. مجموعه سپید آرنگ ایرانیان نوین با سابقه چندین ساله و تخصص کافی در زمینه چسب های سیلیکون و صنعتی، امکان تهیه محصولات با کیفیت را برای مصرف کنندگان و خریداران خود به خوبی فراهم کرده است. برای تهیه محصول مورد نظر خود در کمترین زمان، بیشترین کیفیت و با قیمت مناسب، کافی است پس از ورود به سایت سپید آرنگ، از طریق مشاوره با کارشناسان خبره این مجموعه، خریدی مطمئن و تجربه خوبی را برای خود رقم بزنید.

برند

Lazio, لازیو

ساخت کشور

ترکیه

تعداد در کارتن

24 عدد + گان

وزن/حجم

280ml – 280gr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =