چسب سیلیکون مشکی لازیو

UNIVERSAL SILICONE

چسب سیلیکون مشکی (درزگــیر سیلیکونی تک جزئی) با سیستم خشک شدن اسیدی که قدرت چسبندگی بسیار خوبی به مصالح ساختمانی رایـج، شیشه و ســطوح نا متخلخل دارد و در دراز مدت ترک نمیخورد و تغییر رنـــگ نمی دهــد، در مــقابل بسیـاری از مواد شیمیایی، مواد شوینده و پاک کننده مقاوم و در تمــام فصول سال قابل استفاده می‌بــاشد. پس از خشک شدن خــاصیت ارتجاعی خود را برای هــمیشه حفــــظ و بوی سرکه ضعیفی نیز دارد.

برند: Lazio, لازیو

ساخت کشور: ترکیه

تعداد در کارتن: 24 عدد + گان

وزن/حجم: 280ml - 280gr

قیمت محصول 990,000 ریال
وضعیت موجودی: موجود در انبار

از بهترین انواع چسب ها برای عایق بندی و بستن درز ها، می توان به چسب سیلیکون مشکی اشاره کرد، چرا که برای شیشه های دوجداره نیز انتخاب مناسبی می‌باشد. همچنین می‌توان برای سطوحی با رنگ تیره و پوشاندن فضای خالی بین سطوح شیشه تی و فلزی از چسب سیلیکون مشکی استفاده کرد.

درزگــیر سیلیکونی تک جزئی با سیستم خشک شدن اسیدی که قدرت چسبندگی بسیار خوبی به مصالح ساختمانی رایـج، شیشه و ســطوح نا متخلخل دارد و در دراز مدت ترک نمیخورد و تغییر رنگ نمی‌دهــد، در مــقابل بسیـاری از مواد شیمیایی، مواد شوینده و پاک کننده مقاوم و در تمــام فصول سال قابل استفاده می‌بــاشد. پس از خشک شدن خــاصیت ارتجاعی خود را برای هــمیشه حفــــظ و بوی سرکه ضعیفی نیز دارد.

 

مشخصات چسب سیلیکونی مشکی لازیو

 

  • برند: لازیو / LAZIO
  • ساخت کشور: ترکیه
  • تعداد در کارتن: ۲۴ عدد + گان
  • وزن/حجم: ۲۸۰ml – 280gr

 

ویژگی های چسب سیلیکونی مشکی لازیو

 

  • مقاومت بالا در برابر حرارت
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • جلوگیری از ایجاد قارچ بین سطوح
  • خاصیت ضد آب و کشسانی
  • چسبندگی قوی و پوشش فضای خالی بین سطوح تیره رنگ

 

نحوه استفاده از چسب سیلیکون مشکی

پیش از شروع به انجام کار، سطح مورد نظر را کاملا تمیز و سپس خشک نمایید. پس از ریختن چسب در محل مورد نظر، به کمک وسیله ای مانند گیره، دو سطح را به یکدیگر فشار دهید و حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه صبر کنید تا چسب سیلیکون مشکی کاملا خشک شود.

 

نکات مهم هنگام مصرف چسب سیلیکون مشکی

استفاده از دستکش در هنگام کار با چسب سیلیکون مشکی لازیو، امری ضروری است و مانع ایجاد حساسیت پوستی می شود، همچنین برای اطمینان خاطر، آن را به دور از دسترس کودکان قرار دهید و در صورت تماس چسب سیلیون مشکی با پوست، سریعا محل موردنظر را با آب سرد و صابون بشویید و پیش از بروز مشکلی به پزشک مراجعه نمایید.

 

نگهداری از چسب سیلیکون مشکی لازیو

برای حفظ کیفیت چسب سیلیکون مشکی، پیشنهاد می شود که آن ها را در دمای حدودی ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری نمایید، چرا که دمای بیشتر یا کمتر از این مقدار ممکن است باعث کاهش کیفیت چسب سیلیکون مشکی شود.

 

قیمت چسب سیلیکون مشکی لازیو

به دلیل نوسات موجود در بازار و تغییر روزانه قیمت محصولات، بهترین روش جهت اطلاع دقیق از قیمت چسب سیلیکون مشکی کوچک، مراجعه به وبسایت سپید آرنگ و استعلام قیمت روز محصولات از کارشناسان این مجموعه می‌باشد.

خرید چسب سیلیکون مشکی لازیو

خرید چسب سیلیکون مشکی کوچک لازیو با کیفیت و اصل، مورد مهمی است که خریداران باید به آن توجه ویژه نمایند، چرا که مانند هر محصول دیگری، چسب های سیلیکون مشکی لازیو نیز ممکن است دارای نوع تقلبی و بی کیفیت در بازار باشند. مجموعه سپید آرنگ ایرانیان نوین امکان خرید آسان انواع چسب های صنعتی و ساختمانی را برای خریداران خود به خوبی فراهم کرده و سابقه درخشانی را در ارائه چسب های با کیفیت برای خود رقم زده است.

برند

Lazio, لازیو

ساخت کشور

ترکیه

تعداد در کارتن

24 عدد + گان

وزن/حجم

280ml – 280gr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − پنج =